Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie..Sluiten x

Garantie, Retour & Klantenservice

Algemene vragen of klachten:

Heb je vragen, dan kun je ons per e-mail of telefonisch bereiken.Telefoon: 0299 74 37 89 of 06 55 74 00 36(maandag t/m vrijdag van 09.00 uur tot 19.00 uur) E-mail: info@cosmoprof.nl

Ook voor klachten kun je op bovenstaand telefoonnummer of e-mail terecht. We nemen je klacht direct in behandeling. Per direct ontvang je een reactie van ons.
 

Wat te doen bij een verkeerde levering?

Heb je een verkeerde levering ontvangen, neemt dan contact op met ons via eerdergenoemd telefoonnummer of email adres. Onze medewerkers helpen je graag verder en lossen dit probleem direct met je op.
 

Wat te doen bij een defect product binnen de garantie periode?

Op alle elektronische producten heb je één jaar garantie. Stuur het defecte product retour met een kopie van je factuur.

Stuur het product retour naar:
Cosmoprof
T.a.v. Afdeling Klantenservice
Morseweg 65-67
1131 PH VOLENDAM

Vergeet niet het pakket voldoende te frankeren! Retourzendingen die ongefrankeerd of onvoldoende gefrankeerd naar Cosmoprof worden gestuurd, worden niet door ons geaccepteerd. Tevens raden we je aan om het pakket te verzekeren. Je bent namelijk zelf aansprakelijk voor de retourzending. Je klacht wordt binnen 24 uur na ontvangst in behandeling genomen en opgelost.

 

Welke producten kan ik niet retourneren?

Uitgesloten voor retourzendingen zijn de verbruiksartikelen die al geopend zijn, zoals shampoos, conditioner, gel, wax etc. Deze producten kunnen niet worden geretourneerd.

 

Hoe een product retourneren dat niet bevalt?

Heb je online een product aangeschaft en het voldoet niet aan je verwachtingen? Stuur het product dan naar ons terug. Je dient het product binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren (hiervoor geldt de datum van ontvangst die bekend is bij PostNL en/of DPD. Het product moet in verkoopbare staat zijn. Een verbruiksartikel retourneren is niet mogelijk. Dit geldt voor producten als shampoos, conditioner, stylingsartikelen en dergelijke. De kosten voor het retourneren zijn voor rekening van de koper. Na ontbinding zal Cosmoprof het aankoopbedrag binnen 30 dagen terugstorten op je rekening.

 

Stuur het product retour met een kopie van je aankoopfactuur naar:

Cosmoprof
T.a.v. Afdeling Klantenservice
Morseweg 65-67
1131 PH VOLENDAM

Staat je vraag er niet bij of heb je een andere vraag? Neem dan contact op met onze klantenservice via telefoonnummer: 0299 74 37 89 of per e-mail: info@cosmoprof.nl Wij helpen je graag verder.

Laden...